2 Ağustos 2016 Salı

Merhaba

Hoşlandığım kişiye ilk kez mesaj atıyor gibiyim. 100 defa selam, merhaba gibi bilumum girişten sonra "Amaaaaan nolcak sanki yaa" diye bodoslama yazmaya karar verdim. Hiçbir zaman süslü şeyler yazamadım zaten. Ben 20 yaşıma kadar teşekkür eden herkese 'Önemli değil.' dedim sanki 'Rica ederim.' cümlesini hiç duymamış gibi. Neyse ben kendimi yermeye başlarsam bu yazının sonu gelmez. 
İnsanlar ilk yazılarında ne yazıyor hiç bilmiyorum çünkü ben bloggerları takip etmeye bayağı geç başladım ve çoğunun ilk ne yazdığını hiiiç bilmiyorum. Şimdi ben blog adım falan diye yazmaya başlamayacağım zira enteresan ya da ne bileyim böyle afili bir adım yok. Afili diyince aklıma Emre Aydın geldi. Bu kez pek bir afili yalnızlık... Şimdi baktım da 10 yıl olmuş o şarkı çıkalı vay yıllar vay :( Böyle anlarda kendimi çok yaşlanmış hissediyorum. Zaten şu sıralar ruh yaşım 80 falan. O kadar bezmiş o kadar yorgunum ki. Yaşama sevincimi yitireli de uzuunca bir zaman oldu. Bu blogu açmaya da bu yüzden karar verdim. O kadar çok hobi zart zurt denedim ki en sonunda aklıma bu geldi. "Zaten günlük yazıyorum bari bloga yazayım değişiklik olur." dedim. Umarım bu da sıkılıp yarım bıraktığım uğraşlarımdan birisi olmaz ve devam ettirebilirim. Depresif hayatıma hoşgeldiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder